ESPAÑA !

Datum: 2009-04-05 Tid: 00:20:19

nu är vi snart påväg mot spanien ! om ungefär två och en halv timme är det samling på IP och vi tar bussen till skavsta. jag planerar att inte gå och lägga mig, men jag börjar gäspa redan nu.

idag fick totte ett ryck och sprang ner i sjön och badade, och sedan upp till en stor vattenpöl och badade där , så jag och kaisa ägnade en lång stund åt att duscha honom (läs; jag duschade honom, kaisa garvade åt mig för att jag var så irriterad). sedan åkte jag, kaisa, cornelia och sofia in till täby för att shoppa. jag köpte ;

ett par shorts, bikbok
sminkborttagningsmedel, Kicks
brun utan sol, kicks(
jag har en tendens att aldrig lyckas bli brun när jag är utomlands, jag kom hem från spanien efter två veckor, kaisa var brunare och hon hade varit på regniga björkö)
en skjorta, åhléns
en väska, åhléns
ett oranget skärp, bikbok

jag tror det var det, har inga bilder på det, jag har inte hunnit eftersom jag flängt omkring och packat hela kvällen. nu ska jag göra till djuren. kommer sakna er som stannar hemma !

 (klicka för större)
jag och totte idag, hans huvud ser otroligt roligt ut, enligt min dåliga humor.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0