förlust och bullbak

Datum: 2009-04-26 Tid: 20:33:05
Matchen mot AIK förlorade vi, starten i elit har inte varit den bästa. Jag spelade väl okej, tror jag, inte den bästa matchen jag gjort, men okej.

Efter matchen keekade jag, Kaisa och pappa på Kristos, och sen bakade jag bullar hos Kajsabajsa. De blev bra, tror jag, men gick hem innan jag fick provsmaka.

Det var Mickan som fixade våran nya header, vad tycker ni om den ? Vi ska kanske fixa till lite småsaker, men jag tycker den är fin . Tack så mycket, sötkorv !

/emma

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jag försökte fixa såna där flikar men vi hade så himla olika kodmallar så jag fatta nada x)<3

2009-04-26 @ 21:24:28
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0