fredagen den 24

Datum: 2009-04-24 Tid: 20:39:47
haha, vilken kass rubrik (: .
idag har vart en jättebra dag. jag vet inte varför. men jag åt glass på rasten idag. vet ni hur gott det är att sita och äta glass i solskenet ? hhaa, poetsikt. idag efter skolan åkte jag och maria in till hennes mammas jobb, och satt utanför och åt glass ( igen ) , drack cola och blåste tuggummibubblor och garvade jättemkt och bara pratade om allt i typ en och en halv timme, för att senare gå igenom fyra affärer för att hitta den perfekta mobilen till maria. det gick faktiskt jättebra, i den sista, onoff,  hitta hon en jättesnygg, jag kan lägga upp en bild :
titta vad finis :)

gårdagen var också bra, jag åt faktiskt glass då också (a) gud vad jag tjatar om mina jävla glassar , ni ba tänker : det är ingen jävla stor grej. nej, det är det itne, men jag äääälskar när det är så varmt väder att amn kan köpa glass.  aja, iaf, igår spelade vi första match, sen åkte jag typ direkt och dansade en jobbig klass. vet ni hur trött jag var i benen efter det ? och så hamnar man självklart i styrka gruppen idag på gympan . jag lovar att min gympalärare gjorde så bara för att retas, efetrsom jag typ låg och dog innan gympan idag. bajs på honom.
nu ska jag se på film med mami i think, pusspuss <3
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, du nämnde ordet glass/glassar 6 gånger :D <33

2009-04-24 @ 21:33:57
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Hahahah :D Saknar dej ocksååååå <333

2009-04-25 @ 11:34:18
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0