gårdagen

Datum: 2009-04-05 Tid: 14:49:58
igår så vaknade jag upp hos maria. konstigt eftersom jag sov där. HAHA. iaf, sen gick vi ut och solade, jättskönt. sen så träffade jag emma och åkte in till täby med henne, sofia och conna. dt var jätterolgit, jag köpte en jättefin väska från åhlens. sen på kvällen så var jag och mickan ute i tre timmar, från åtta till halv tolv. vänta, dt är tre och en halv. haha, dt roliga var att vi var bokstavligen i hela vallentuna, och nästan ingenstans fanns dt folk. knas. fast på bällstaberg var dt isf lite folk, först åttorna som tyckte dt var jätteroligt att skjuta bollar på oss och sen härma vårat skrik. sen träffade vi sexorna också , och de var faktiskt riktigt roliga. haha, sen gick vi vilse i karlbergområdet, och tillslut gick vi hem till krille, eftersom han bor där. sen laddade våra mobiler ur, och vi blev trötta, så vi gick hem igen. fast vi gick förbi en fest, där typ alla började skrika på oss. haha, dt var jätterolig kväll.
när jag kom hem blev dt film med mami och hanna, mysmys.
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Haha, Mickan jävla tjallare xD <3

Ska kanske träffa hnm snart (a) <3

2009-04-05 @ 16:50:15
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0