High above the chimney tops thats where you'll find me .

Datum: 2009-04-16 Tid: 21:57:28

Bara för att min fantasi är slut till rubriker så blir det från och med texter från olika sånger istället. Nu vet ni det.

Dagens outfit; Stor tjocktröja, linne, tights
Dagens humör; Lite blandat, glad, sur
Dagens roligaste; Jag träffade Kajsabajsa
Dagens nyttigaste; Jag, Karro och Sofia cyklade till skolan

Dagens chock; Min första teckning i bilden som jag fick beröm för, borde firas !
Dagens fattighet; Jag lyckades bryta mitt och Karros nyttighet utmaning och är därför skyldig henne 60 kronor ..

jag tänkte lägga in en bild på min teckning, Hacke Hackspett agerade modell, men jag har en förmåga att lyckas tappa bort min bildinladdaregrunkimojs hela tiden, så det blir no pictures på honom today.


du betyder !

/emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

i miss us <3

2009-04-16 @ 22:01:11
URL: http://emelienord.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: HAHA tack så mycket vännen :O :D <3

2009-04-17 @ 17:34:58
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 17:36:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0