jag vill se dej le igen

Datum: 2009-04-18 Tid: 22:36:12
hejhopp!
det blir en tidg kväll för mej idag. jag ska lägga mej och läsa med te och bulle nu, för jag ska upp vid halv åtta imorn, för jag ska dansa ngn genreppsgrej. men kvällen och dagen har vart bra. dagen innehöll promenad med jesper, och täby med mickan. en väldigt rolig täby tur. haha. nu ikväll kom min kusiner hit på middag, och de är översöta. sen så tänkte jag och mickan göra ngt, och vi hamnade på nova tillslut. jag hade tänkt att inte gå dit, men dt blev så. där träffade vi först moa och erica, sen kom emelie franzén och tess också. vi stod där och snackade utanför ett tag med en kompis till erica och moa också, simon tror jag han hette. sen så träffade vi emelie waldemark, amanda , louise, lovisa och malin också. tillslut bestämde jag, emelie franzén, erica, moa och tess osss för att gå in, men det hände inget så jag gick ut igen till de andra. juste, vi träffade luay, törner, natta, caisa, malin , ewe och lina också där inne. sen var vi där ute ett tag, sen fick vi gratis inträde av ngn för ngn anleding. juste, lovisa, ifall du läser dt här, så har jag fortfarande din vita sjal, du får dn s fort jag träffar dej  . sen åkte jagj hem och var rädd för att bli våldtagen, emn ringde och väckte min syster som ville prata med mej , så dt avr inegn fara.
ha en bra kväll / natt .
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Hanna Tha Heffiis

host ville host

2009-04-19 @ 12:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0