match mot åkersberga

Datum: 2009-04-27 Tid: 20:38:44
tjatja.
kom precis hem från matchen på bällstaberg. jag var ledare tillsammans mer vår tränare . haha, det var jättekul. jag var egentligen inkallad, eller. jag trodde det iallafall. så kom jag dit i matchkläder, och han ba : du ska inte spela. nehe. men jag skulle vara extra ifall ngn blev skadad på uppvärmningen eller ngt, men det blev inget. så jag blev ledare. haha, det avr jättekul att spruta kylsprej på alla som ville ha.

imorn så ska vi egentligen gå på skolbio och se i taket lyser stjärnorna, men jag och maria ska inte me, för , ja, ni vet.

nu sitter det typ 7 människor i mitt kök och planerar dana cup och äter upp våra bullar vi bakade igår. jag får fett beröm, synd emma ;D. jag ska gå in och sno tillbaka alla bullar snart. ska bara kolla på grey's först. och kanske äta upp min ben och jerry. då kommer inte jag orka några bullar. fan. jag får komma på en lösning.

pUss
/Kaisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kylsprayet är halva du , inget kylspray ingen kaisa :D <3

2009-04-28 @ 18:27:54
Postat av: Kaisa

hah, kylsprej är min gud :D <3

2009-04-29 @ 11:27:30
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0