mikaela hela dagen är bra för magen

Datum: 2009-04-19 Tid: 21:22:57
idag har jag vart med mickan hela dagen. dt har vart underbart roligt och mysigt, vi har pratat igenom många problem och garvat jättemkt åt allt och ingenitng. och så har vi tjänat pengar som vi ska sätta sprätt på på donken imorn, där vi ska äta frukost. haha, vi med våra ideér. vet ni vad vi har kommit på ? att måns zelmerlöf's hope and glory är helt underbar när dn spelas akustisk. och jag som itne ens tkr att dn är bra i melodifestivlaen,  men dn är super ! gå in på mickan's blogg och kolla .
tack för att du är du mickan.
 / Kaisa

Kommentarer
Postat av: c

2009-04-20 @ 16:26:06
Postat av: CORNELIA

svar: ja fick med de när jag köpte min randiga tröja :)

2009-04-20 @ 16:27:32
URL: http://ccorwen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag är bra för din mage =)

2009-04-20 @ 20:00:30
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0