ojskipojski

Datum: 2009-04-25 Tid: 18:03:00
Dålig uppdatering igår, ingen alls för att vara exakt, i allafall inte från min sida. Efter skolan åkte jag till centrum och hyrde film med Emelie, Sofia och Karro.  Vi hyrde The Ring, Saw, He's the girl(nej, inte she's the man, utan motsvarigheten, he's the girl) och Halloween. Jag och Emelie var hos henne en stund innan vi gick vidare till Sofia. Vi pratade och hade det mysigt, jag har verkligen saknat att vara med henne ! När vi kom hem till Sofia åt vi Tacos och spelade fotboll innan vi började se på filmerna.  Vi såg bara på The ring, hann inte mer, och en bit av He's the girl.

Ska snart hoppa in i duschen, har varit på träningen i den här värmen. Härligt! Vad tycker ni om den nya headern?


jag ritade på mina knän under träningen, vackra va ?

/emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har saknat att vara med dig också ! , headern är skitfin ! :D

2009-04-25 @ 18:08:16
URL: http://emelienord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0