Roliga namn

Datum: 2009-04-25 Tid: 20:27:11

Sitter och gömmer mig i datarummet så jag slipper bli bedd att göra salladen. Låter som att mamma precis erbjudit sig, så jag kanske kan krypa fram ur mitt gömställe.

HIttade några roliga namn på en hemsida, och frågan är bara, hur kan folk döpa sina barn till såna namn ? Ta till exempel Anus, vem döper sitt barn till det ? Eller Brummelisa, vem vill heta som någon i Bamse? Och så har vi ju även Tuttan, kul namn ?
Och det där var bara tjejerna, hos killarna finns det massa konstiga namn också. Mens, Bög, Subba, Kossa och Balle.
Även om vi som inte heter det har jätteroligt åt namnen, kanske inte barnen har det ?


Brummelisa

Nu ska jag gå och kolla på Robinson, hare gött .

/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, vilka roliga namn ! fin blogg !

2009-04-25 @ 21:34:21
Postat av: Kaisa

HAAA, TÄNK ATT HETA MENS, BÖG , ELLER ANUS ! DET TÄNKER JAG DÖPA MINA BARN TILL! :D <3

2009-04-26 @ 00:03:27
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: emma

det blir väl ännu värre när man är kille dessutom ? hahaha, komsi komsi mens :D <3

2009-04-26 @ 09:46:32
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: Anonym

mens är nog värst!

2009-04-26 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0