sanning

Datum: 2009-04-18 Tid: 17:25:29
seriöst. lyssna. jag orkar inte mer nu. jag orkar inte vara perfekt hela jävla tiden, och dt borde ingen kunna begära av mej. dt känns som om varje gång jag gör ngt är dt någon som tkr dt var dumt gjort. och dt är väl fine by me , men, ni måste inte rubba det i mitt ansikte hela jävla tiden. jag gör saker som inte är rätt. men det gör ni också. ingen är perfekt, det är så det är. jag vet jag är en krånglig person, men det  är så jag är. och grejen är, att ifall ni ändå bara ska få mej att må dåligt kan ni lika gärna lämna mej. sen när ni inte ens vägar säga dt till mej face to face. ni fattar inte hur patetiskt det är .jag har vänner som är helt underbara, såna som vet att jag är krånglig, såna som inte får mej att må dåligt, såna som låter mej göra fel ibland. de är dom som får mej att orka. ni tänker säkert att jag bara skriver sånt här bara för att få uppmärksamhet, för att alla tror att jag alltid är så glad för att jag inte har några problem.dt har jag, men jag ber'tta sällan om dom. jag vet inte varför, men jag brukar hålla det inom mej. men nu vet ni lite iallafall.
/kaisa

Kommentarer
Postat av: felicia

i mina ögon kajsa, är du perfekt.

"skin, skin, som den sol du är".

jag lyssnar på våran låt.

sitter här och gråter för att jag sakner dig så mycket

saker har hänt, ring mig så snabbt du kan

jag älskar dig. jag vill få dig att orka

i love u

2009-04-18 @ 23:40:10
URL: http://felicius.blogg.se/
Postat av: emma

du är det närmaste perfekt någon någonsin kan komma ! <3

2009-04-19 @ 20:58:08
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: Kaisa

tack sötungar för att ni finns , jag älskar er båda så jävlafucking mkt. <3

2009-04-19 @ 21:24:25
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0