sitter i skolan

Datum: 2009-04-29 Tid: 11:32:25
tja seeexy',
nu sitter jag på min svenska lektion. jag är klar, så min svenskalärare sa att jag skulle blogga. fine by me. idag ska jag laga mat med emma, vi ska göra min pasta specialé. (fast emma vet inte att vi ska laga den än ) . annars, har jag precis gjort en två och en halv sida lång recension på boken vinterviken. trevligt  va ? . jag har ingenting att berätta. JO! IGÅR VAR JAG MED FELICIA  ! GAAASH. ! jag har saknat dej sötis, vad bra att allt gick bra ! vi hade jätteroligt, och ägde på goldminer spel. taha, jag typ garavde så jag kissade nästan på mej .
nu ska jag äta om en kvart. kul va ?
jag har ingenitng att berätta , onödigt inlägg.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0