Skola, musikal och shopping ...

Datum: 2009-04-28 Tid: 19:46:41

Skulle man kunna sammanfatta min dag med. Vid tolv åkte min klass och 7a in till täby för att kolla på trollkarlen från Oz som Tibble gjorde. Jag, Frida, Alice och Sofia fick skrattattacker under större delen av tiden vi kollade, och några sura blickar fick vi på oss. Jag träffade också Lovisa, jag saknar dig väldigt mycket !

Efter musikalen gick jag, Sofia , Frida och Alice till Täby och handlade kläder. Jag köpte ;


ett par klackskor från DinSko, 399 spänn fick jag dem för :)


långärmad tröja från GinaTricot, 129 tror jag den kostade

Valborgsoutfit ska det bli :) nu ska jag med mami upp och köpa lite godis till imorrn, vi ska på skolbio och se I Taket Lyser Stjärnorna.

/emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

saknar dej också vääääldigt mkt ;D <33

2009-04-28 @ 20:38:35
Postat av: Anonym

snygga skor!!

2009-04-28 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0