sofia <3 emma

Datum: 2009-04-02 Tid: 18:33:49

ojojoj, förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft någon riktig blogglust den här veckan. igår var jag med karro hela eftermiddagen/kvällen, det var jättekul.

idag var jag med sofia. det var supermysigt, vi gjorde våran egna glassdrink, "mästarglassen", hade lerkrig, kollade på grey's anatomy och gungade. 
älskar vädret idag! jag kan till och med gå ut utan jacka nu. underbart!

Dagens dummaste citat;
"Vad gör man på en läxläsning ?"
såklart så var det jag som sa det.

nu ska jag ta en snabb dusch, sedan skriva klart pjäsen till engelska. tjingtjong,


"mästarglassen"


jag älskar dej underbaraste sötaste bästaste



haha, jag ser lite knasig ut :)

/emma


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag älskar dig min bästaste emma <3

2009-04-02 @ 20:05:45
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0