tråk

Datum: 2009-04-06 Tid: 15:02:11

Vem?
Vem sov hos dig senast? - mikaela holm
Vem tror du tänker på dig just nu? -  taha, jag kan ju hoppas på han (a)
Vem skrev ditt 15:de inkomna sms? - jesper lundmark
Vem var du hemma hos senast? - maria dahlstrom

Vem har du senast ringt? -  maami

Vem ringde dig senast? - mikaela holm
Vem kommer du aldrig att förlåta? - fittungen :@

Vem smsade du senast? - mikaela holm

Vem hatar du? - en hemsk människa

Vad?
Vad har du på dig just nu? - shorts, supermantröja

Vad tänker du på just nu? - på ikväll..
Vad för mobiltelefonsmärke har du? - nokia
Vad är det för färg på din vänsra strumpa ? har ingen strumpa :O

vad gjorde du igår ? träffade jesper, packade

Är?
Är det snyggt att vara smal? - Inte för smal..
Är du snygg? - avgör själv
Är du blondin? - hej, jag är ett kinderägg

Är du orolig för något just nu? - njaaaa, inte orolig
Är du lycklig? - taha, aa

Är du hindu? - nej
Är du fattig? - nej
Är det snyggt med rosa strumpor? - fett snyggt

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - ngn gång...
Har du blivit sviken av en vän förut? - mm
Har du plattat håret någongång? - haa, jag lär ju itnte ha plattat håret ?
Har du något husdjur? - japp

Har du gjort något du ångrat senare? - ja !
Har du varit i Asien? - japp
Har du kärleksproblem? - inte just nu
Har du dissat någon av samma kön? - haha, ja
Har du dissat någon av motsatt kön? - jupp

Vill?
Vill du ha en hund? - jaaaa
Vill du att det ska vara soligt nu? - Japp,

Vill du ha sex just nu? haha, alltid...

Vill du sova just nu? -neeeej :D

Kan?
Kan du cykla fort? - aa
Kan du sminka snyggt? - halvt
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? - HAHAHAH, TROR DU DT SJÄLV ELLER !?.
Kan du bita dig i tån? - *provar* japp :D
Kan du vara sparsam med pengar? - HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHA

Hur?
Hur vill du ha ditt rum? - så som jag har dt nu

Hur vill du bo? - bra

Hur är ditt drömjobb? - taha, vet inte
Hur mår du egentligen? - bra för tillfälet
Hur många solglasögon äger du? - ett par, min agår sönder hela tiden !
Hur länge ska du vara vaken idag? - jag funderar på at vara vaken till fem, då går mitt plan

Ska?
Ska du sova snart? - nej
Ska du utomlands inom ett år? -haha, imorn
Ska du ha något svart på dig imorgon? - mjukisar
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? -allt är fint

Ska man va lång eller kort när man är kille? - dt spelar ingen roll, insidan gör utsidan
Ska du duscha i morgon? - kanske, ifall jag har lust , troligvist,

Ska du köpa något i veckan? - JA ! love shopping

 

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0