27/8

Datum: 2009-08-27 Tid: 12:36:44
maha, nu känner jag mej lite cool. jag sitter vid min brors satsar dator, en såndär macbook apple grej . jag är fett med G.
jag säger bara, varning för många otorligt tråikga inlägg idag, jag har så tråkigt! jag skulle egentligen åka in till staden med mickan och maria, eller till aringe med alice, men nej, jag är sjuuuk. så som sagt, många tråkiga onödiga inlägg på gång. plus att bilderna ligger på den andra datan, så varning för bildlösa inlägg.

dagens kost är också bra känner jag, och än så länge har den inga planer på att ändra sej . den har hitils bestått ( heter det så ? ) av mariekex ( ekologiska såklart, det är inte för intet man har en mor som är biolog ) vindruvor, ( kravmärkta ) saft och ben&jerry's . det sistnämnda kom sötungen emma förbi med igår som en krya på dej medicin, det tyckte jag var otroligt gulligt av henne. jag fick låna en film av henne också , snelemma.

ja ni, något mer ? jajuste, jag klippte min lugg i morse, i brist på annat att göra. jag har inte vågat platta den än, men jag tror jag ska springa upp och göra det. önska mej lycka till.

/ Kaisa

juste, är det någon gullig människa som har lust at göra en ny design till oss ? det behöver inte vara überbra, vi själva kan ju ingenting liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0