all i ever wanted was to see u smile.

Datum: 2009-08-23 Tid: 14:35:05
holamibola.
nu kommer snart victor, jag ska snagga hans huvud. lite konstigt att han låter mej göra det, med tanke på mina hårskills som inte finns, menmen, kännd väl bra att han litar på mej. taha.

i matchen mot boo tidigare idag så blev det 3-1 till dom, men vi var fakistk jävlit bra.  jag har kännt av halsont och förkyling sen igår kväll, så nu är jag hemma och ska dö lite, ska bara snagga hans hår som sagt.

igår var jag först i staden och fikade med sara på café 60 , det var galet mysigt. sen på kvällen kom maria hit och sov, efetrsom ingen av våra föräldrar var hemma. haha, det var en rolig kväll.


bild från i fredags med kusin.

/ Kaisa

P.S Felicia, jag tänker på dej. jag älskar dej.

Kommentarer
Postat av: felicia

älskling,

du vet redan hur tacksam jag är över att ha dig.

jag älskar dig sötnos.<3

2009-08-24 @ 19:21:09
URL: http://felicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0