all i have is u.

Datum: 2009-08-18 Tid: 10:40:15
nu bär det av mot univeristetet, ska dit och äta lunch med mami. efter det ska jag in till staden en snabbis och bara hämta en grej, och sen ska jag hem och rensa garderoben, gissa om det behövs? sen ska jag träffa emma och planera skolklädsel ( tjebehov ) och sen ska jag hem och duscha och fixa allt inför imron. gash, skolan börjar. det är fan illa, nu har jag vant mej vid lov. men man saknar ju ändå lite människor.

kärleksudden igår var väldigt mys, det var jag, mickan, maria, emelie, elin , felicia, felicia, viktoria, amanda , micke och luay. marshmellows grillning och massa läsk.  bra kväll .
bilder kommer när victoria lägger upp dom på sin blogg.

/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Hihi jäpp :D PUSSS

2009-08-18 @ 16:39:13
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0