Decision to decisions are made and not bought,

Datum: 2009-08-10 Tid: 15:12:48

Tjohejski,

Nu har jag varit och tagit min sprutelispruta och det gjorde faktiskt inte så ont som jag trott . Nu ska jag bara slappa lite eftersom min vecka kommer vara ganska fullspäckad. Annars hade planerna varit att åka till staden med Kaisa och Alice, men det blev inte så.

Tänkte tillägga att Mgmt snart spelar i Stockholm, och jag ska dit har jag bestämt ! Andra som jag också ska se är Markus Krunegård, Lykke Li, Johnossi och Parken .
Först på listan står i och för sig att jag ska få ett ja på mina föräldrars sida, men de brukar inte vara särskilt svårövertalade.

Nu ska jag ut med le chien, au revoir !


/emma

Kommentarer
Postat av: erika

saknar dig=/

2009-08-10 @ 17:33:18
URL: http://emelieocherika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0