Gästbloggar!

Datum: 2009-08-25 Tid: 21:46:53
Hej där ute!
Nu är det Mika som är här och bloggar, jag är lite busig, men eftersom varken Kaisa eller Emma bloggar så tänkte jag att jag skulle underhålla er med en litet inlägg!

Imorgon fyller Emma FJORTIS så jag tycker att alla ska skriva grattis i det här inlägget, för annars kommer jag få spö för att jag loggade in på hennes blogg =S

Kaisa är tyvär sjuk, så hon ligger förmodligen och fräser sig i soffan, jag tycker synd om henne, men samtidigt inte, för hon slipper skolan imorgon :O Btw, hennes nätverk har kraschat så hon kan tyvär inte blogga just nu!

Något om mig då... JAG ÄR BÄST OCH JAG VET ATT NI ÄLSKAR MIG!!! Jag ska utnyttja mitt hyss nu och länka min blogg här, mohaha [KLICKA HÄR]
HEJDÅ!
/Mika

Kommentarer
Postat av: alice

grattiiiiiiss älskling <3

2009-08-26 @ 21:06:30
URL: http://hejalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0