give me a reason and i wont break down.

Datum: 2009-08-03 Tid: 23:07:05

häj sötisläsare.
nu har jag mycket att berätta, fast det skulle bli ett sånt där äckligt långt inlägg som ingen orkar läsa ändå, så det suger. men jag berättar i korta drag, så får ni veta kanske lite. inte för att nån kanske bryr sej, menmen. först var det ju danmark. och seriöst, den cupen var underbar! asgarv på golvet typ varje lediga stund och massa fotboll och massa prat med massa länder. gash, det var superoligt! sen kom vi trea , och det tycker jag var skitbra, fast vi hade övertaget i semin, sen förlora vi på straffar. surt, men det var lyckat ändå.
sen åkte jag till gotland med la familia and grandma. det var rooligt. jag och hanna stannade en hel vecka,resten av familjen åkte hem efter tre dagar. det var härligt det med.
nu är jag på björkö igen, men jag åker hem på torsdag och bor hos saknade felicia i två nätter, och sen kommer resten av familjen också tillbaka. det ska bli superkul att tr'ffa henne igen!
gash vad jag saknar folket hemma just nu! , emma, mickan, maria, felicia, alice, emelie, amanda, alla!
jag bloggar från pappa dator, så bilderna från danmark ligger på datan där hemma, men jag lägger in dom senare.

hah, jag hittade en jättegammal bild, jag är nissen i rött, och den som har rammlat längst bak är mickan x)
/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag kommer ihåg de där, de var då jag bröt av min stav x)<33

2009-08-04 @ 12:54:39
URL: http://bies.blogg.se/
Postat av: V E N D E L A

Har du Sveriges snyggaste blogg?

Då borde du vara med i Rosa Plasthinks designtävling. Det är hur lätt som helst att vara med och vinnaren blir länkad OCH tipsad om i andras bloggar i en hel vecka!

Så kom igen och var med och tävla. Kom ihåg att läsa igenom reglerna ordentligt först, bara.

Kram och ha det bra!

2009-08-05 @ 05:45:00
URL: http://rosaplasthink.blogg.se/
Postat av: V E N D E L A

Har du Sveriges snyggaste blogg?

Då borde du vara med i Rosa Plasthinks designtävling. Det är hur lätt som helst att vara med och vinnaren blir länkad OCH tipsad om i andras bloggar i en hel vecka!

Så kom igen och var med och tävla. Kom ihåg att läsa igenom reglerna ordentligt först, bara.

Kram och ha det bra!

2009-08-05 @ 05:45:05
URL: http://rosaplasthink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0