happyface

Datum: 2009-08-26 Tid: 21:55:39

emma var precis här och åt kladdkaka och fick sin present, så jag fick träffa henne på hennes födelsedag iallfall. happyface. hon var på jätteroligt humör, så jag fick skratta av mej ,har bara legat hemma och degat idag med min sjukdom. nu har hennes humör dessvärre smittat av sej påmej, så jag är jättehappy, men jag vet inte vad jag ska göra. ska vara hemme imron också, hur kul är det på en skala 0 till 12 ?jajaj, jag överlever väl, tillskillnad mot moskito. haha, *internt skämt med emma, sjukt kul egentligen*. jaja, nu ska jag sluta babbla på bloggen, ska babbla på msn ist. mohaha, here i come.

emma och felicia, i love u girls.

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: emma

föfan, kaisa, skämta inte på Moskitos bekostnad ! Han har för i helvete känslor! Just det, inte längre ... hahahahaha ! RIP Moskito, du föddes, du levde, du dog, allt på samma dag !!!!!!!!!

2009-08-26 @ 22:33:57
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: Kaisa

och hur fan vet du att han föddes idag ? han kanske har levt ett långt och händelserikt liv innan du började slå på honom med kladdkakaskeden !

2009-08-27 @ 13:13:05
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0