Headache in my livingroom !

Datum: 2009-08-13 Tid: 23:57:15

Skulle behöva lite sömn, har världens huvudvärk, men jag får inte. Måste vänta på att all tvätt är klar innan jag får gå och lägga mig, så jag är fast här vid datan en liten stund.

Uppdateringen suger, men det är sista veckan på sommarlovet och vem vill sitta framför datan då ?
Igår var det i allafall grönan och lite Ung, det var härligthärligt. Efter det åkte jag och Kaisa hem till henne och byggde en koja på hennes altan med hjälp av filtar och stolar där vi sov på en liten madrass eftersom det inte fick plats mer.

Idag var jag med Karro och hade mysigt. Vi gick till Kristos och käkade och sen var det fotbollsträning som jag faktiskt lyckades ganska bra med, trots min icke existerande kondition.  Mysiga dagar har det varit i allafall :)

Fullt förståligt om ni inte orkar läsa allt det här, varför skulle ni vilja veta vad jag har gjort liksom ? Kunde tyvärr inte hitta på något roligt att skriva om, då min  hjärna har tagit en tripp till knaslandet.
Tjing,




/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0