i don't want a broken heart.

Datum: 2009-08-20 Tid: 19:47:52
tjobabaloba
hemma från träning, det gick blä, men det är lungt jag är happyface ändå eftersom jag är det idag, jag begraver liksom allt det dåliga idag och är glad attt allt är bra ist. förstår ni ? nästan så att inte jag gör det.
kvarnis var jätteskoj, jag vet inte hur mycket jag och maria garvade under sammarbetsövningarna vi tufft nog gjorde .

imorgon ska jag ut till rådmansö och fira min kära morfar som fyller 83, så det blir nog ingen bloggning för min del ,  jag ska in och köpa en loggbok efter skolan till skolan, så no blogging tomorow, det får min kära ( tröga ) kompanjon emma stå för . jag säger ju det, jag är på något konstigt humör.

juste, sen vill jag bara säga att jag har underbara vänner. alla som vill får ta åt sej, och jag tror de som borde vara mest träffade vet det.

/ Kaisa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0