take me back to church

Datum: 2009-08-19 Tid: 15:07:33
hooooola .
nu sitter jag och felciia här och funderar starkt på att göra kladdkaka. vi har vart i centurm och hämtat en bibel som vallentuna kyrka hade lagt undan till mej ( ? ) eftersom jag inte ska konfimera mej i vallentuna. jag måste bara berätta, hur bra jag är. vi hämtade biblen i kyrkexpiditionen, och precis när jag gick in där till hon som jobbade så sattes böjran till låten "knock you down " på, och jag har den versionen när hon snackar i början, och då låter det som hon stönar. så jag går in där , ch helt plötsligt låter det som jag börjar stöna. det var rätt pinsamt. haah, men felicia fick sej ett gott skratt, kul för henne liksom.
nu ska vi springa vidare.
puss
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0