Tell me, did you fall for a shooting star ?

Datum: 2009-08-22 Tid: 17:22:38
Tjohejsan,

Idag fyller mami, totte och anna år, så jag passar på att gratta dem innan jag skriver vidare . GRATTIS !
Dagen började med att jag helt i onödan fick gå upp tidigt, i tron om att det skulle vara träning . Men icke sa nicke , eller snarare Fredrik. Den blev inställd eftersom det var för få och att det regnade.

Nu har jag bakat Cheesecake och kladdkaka, bara onyttiga härliga saker . Vi ska överaska mamma med fin middag när hon kommer hem , men hyschhysch, det är en hemlis :)


Glada flickor

/emma

Kommentarer
Postat av: alice

hälsa åsa och totte grattis :)

puusspuss

2009-08-22 @ 18:25:17
URL: http://hejalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0