trägolv och gårdsfest

Datum: 2009-08-29 Tid: 22:16:40

ojoj, jag borde verkligen sätta igång med att fixa grejer inför mammas födelsedagsfirande  imorn, men jag fastnar alltid framför datan. ajaj, inte bra inte bra.

igår sov jag hos emelie, med alice och moa, och det var jätteruligt. emelie och moa sparkade ner mej och alice så vi sov nån timme på golvet, vaknade av ont i ryggen och tvingade upp människrona  till sängen, bara för att bli inputtad i väggen och sova några timmar såockså. inte denbästa sömnen jag har haft,menmen. hah, jag måstebara berätta en jätterolig sak igår:
 vi pratade med en människa som heter simon i telefon, och emelie ger alice luren. alice har massa mat i munnen , så hon ba : nejmen jag kan inte prata just nu. fast sen gör hon det ändå för hon typ sväljer maten. och så sätter vi på högtalare och så pratar alla liksom. sen så går emelie därifrån och säger: nej, nu akn itne jag prata mer med honom, jag dricker . alice ba : jag kan inte heller prata, jag hade mat i munnen.
HAHAHAH, är det bara jag som tycker det är jätteroligt ?

sen idag var jag i staden med maria och mickan, jag köpte en tröja, och prestent till felicia som fyller år på måndag. sen så gick jag mickan maria och felicia upp till alice område där det var någon gårdsfest, där vi träffade alice frida och sofia. det var naajs. bilder kommer sen när sofia lägger upp dom på sin blogg.

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: alice

hah a kaisa det är bara du som tyckte det var kul :)

2009-08-30 @ 15:49:22
URL: http://hejalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0