vecka

Datum: 2009-08-13 Tid: 13:29:29
nu ska jag bertta om min vecka tänkte jag. jag har typ inte hunnit blogga något, men jag har inte vart hemma särskilt mycket. i måndags åkte jag karro och alice in till den stora staden. det var väldigt skojigt, och vi träffade två roliga människor på hötorget. ajsute, när vi satt på trappan på hötorget och åt jordgubbar, kom det två japaner och tog kort på oss och med oss, och han ska mejla alice bilderna. haha, vi ba whuuut. sen åkte vi hem till emelie och sov på hennes studsmatta. haha, det var den trångaste natten på länge, eftersom man gled innåt mot studsmattans mitten hela tiden. sen på tisdagen åkte vi, jag karro alice och emelie, till täby, ch spelade fotboll med lite människor, jag vet inte vad dom heter. sen åkte vi till kaarro och badade i hennes pool och sov där natten till onsdag . sen på onsdag började jag dagen med att försova mej, jag och emma skulle in till grönan, men tillslut gick det bra. vi åkte in och hade det jättebra, och sen gick vi vidare till ung 08, och mötte upp karro alice och emelie igen. sen åkte jag och emma hem och sov hos mej. haha, emmma hade köpt en film, som var så bra så att vi såg den två gånger på raken. vi byggde upp en koja på min altan av stolar och filtar, det blev supermys. man kanske inte ser det så bra, emn det är sista bilden. som ni ser har jag haft en ubervecka, tjoho .
bilderna kommer i ording liksom, från måndag osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0