Who lives in a pineapple under the sea? Spongebob Squarepants!

Datum: 2009-08-09 Tid: 23:51:25
Hm, vi var kanske inte helt normala i förra inlägget. Men vid närmare eftertanke, har vi någonsin varit normala ? Måste nog svara nej på den frågan .

Imorgon ska jag ta sprutelispruta för livmoderhalscancer, och det är till och med mer scary mary än skräckfilmen vi såg idag . Men som den sanna modiga lilla flicka jag är ska jag inte bli alltför skrik och panik. Good luck with that !

Fick en glad förvåning av Karro när jag gått och varit ledsen gubbe över att skolan börjar den sjuttonde, men jag hade tagit fel på dagarna. Jawhool, den börjar den nittonde! Jippi Kayey tjohej !


Charmigt, värre .

/emma

Kommentarer
Postat av: anna

jag börjar den sjuttonde :(

2009-08-10 @ 10:20:37
URL: http://asagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0