859:e inlägget :O

Datum: 2009-12-09 Tid: 21:57:43

Är det mycket eller lite för att blogga i mindre än ett år ? Själv har jag ingen aning .

Jag har i allafall haft en mysig dag med Sofia, vi låg och slappade i min soffa och kollade på Jennifer's Body med Megan Fox och Amanda Seyfried . Ganska bra film faktiskt.
Har sjukt ont i min axel/rygg/svanskota/huvud efter att Sixten, den onda ungen, drog undan min stol när jag skulle sätta mig så hela min ryggrad trycktes ihop typ . We're talking Evil Knievel himself !



"Dregel".

/emma


Kommentarer
Postat av: jag

inte meningen, förlåt kära emma!! :(

2009-12-09 @ 23:36:34
Postat av: evil knievel

förlåt kära emma, men helt ärligt så var det inte meningen :(

2009-12-09 @ 23:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0