baby don't cry, things about to change

Datum: 2009-12-01 Tid: 20:37:47
idag är det första december, och det snöade i förmiddags! är inte det typ perfekt ?
jag älskar att det är december ! jag älskar julstämningen, julklappshandlingen och bara det faktum att det snart är jul ! okej, jag erkänner, jag älskar nästan chokladkalendern mesy av allt . (a)

jag sitter och knarkar flipsyde, de har riktgigt bra låtar ! gå in på spotify och sök på dom, sen lyssnar ni igenom alla deras låtar, asså ni låter bara spelalistan gå. sjukt bra.

jag måste bara säga en sak. jag är lite cool. jag har suttit på samma café och druckit samma smoothie som dessie. men ett år innan. emma, kommer du ihåg när vi skulle kolla på twilight, men satt på ett café i typ två timmar innan ? där är det, ligger på sergelsgatan. jag kände igen smoothien, för jag kommer ihåg att jag tog den för att just precis var så rosa. maha, cred till mej. jaa, jag är töntig.



/Kaisa


Kommentarer
Postat av: emma

vi är balla

2009-12-01 @ 21:44:29
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: Mika

I <3 Flipsyde

2009-12-01 @ 22:44:37
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0