don't try to fight it.

Datum: 2009-12-29 Tid: 21:17:33

första dagen , check!
nu har jag åkt skidor så mina ben värker. nej, men det känns att man har åkt. det är -20 grader här uppe, på toppen toppen idga var det -31 om man räknar med vindstyrkan. gissa vem som var där? det var kallt. och gissa vem som gick ut i linne i 20 minus grader igår ? ni som känner mej är inte särsklit förvånade kanske. ;)
men det är sjukt najs.
imorn kommer mitt lilla slem också, det gillar vi !

jag var ute och shoppade lite också, det blev en långärmad radig tröja, en tjockare randig tröja och ett linne från vero moda och en t-shirt och "hoodie" från jc. kaisa <3 kläder.



bild från förra året på mitt kära slemm. 
 

juste, alice, gissa vad jag åt på väge hit ? KEBAB! :D
och gissa vad för ställe jag bor precis precis granne med ? KEBABSTÄLLE! :D

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: alice

aaaaaaaaaah vi ba älskar KEBAB :D

2009-12-29 @ 23:07:04
URL: http://hejalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0