frågestund, svar. TJOHO!

Datum: 2009-12-13 Tid: 22:55:38
nu tänkte vi att svaren till frågestunden kunde komma ut. enjoy!

Hur många besökare har ni ?
Emma
&Kaisa: typ, 30-40 unika per dag :)

Vilka är era favorit affärer ?
Kaisa : typ det vanliga, tråkiga . hah, nejmen typ hm , bikbok, veromoda, gina till och från.
Emma : Samma, och så älskarälskarälskar jag Top Shop !

Hur tidigt går ni upp en vanlig skoldag?
Kaisa: hah, typ, en halvtimme innan tåget går oftast (a)
Emma : Jag hatar att inte ha tid, så jag går typ alltid upp en timme och en kvart innan skolan :)

Vad är erat favoritplagg ?
Kaisa : jadu, jag har inget favortifavorit, det varierar väldigt mkt.
Emma : Jag skulle nog aldrig överleva utan mjukisbrallor .

tre favoritlåtar.
Kaisa: asså, helt ärligt, sätt på en låt och jag gillar den.
Emma : Just nu ? You don't know me - Regina Spektor & Ben Folds, Flightless Bird - Iron & Wine och Man in the mirror - Michael Jackson

Hur länge har ni känt varandra ?
Kaisa: jadu emma, vad är det nu ? sen vi var två, tre något ?
Emma : Skulle jag tro.

Hur känner ni varandra ?
Kaisa : ehm, vi gick på samma dagis, så det var väl där det började. sen bor vi typ 10 -  20 meter från varandra, vilket gjorde att vi träffades väldigt mkt  . sen har vi gått i samma klass ända tills i sjuan.
Emma : Men det var inte förrän trean - fyran vi verkligen började umgås mycket, innan var vi knappt med varandra, du hade Mickan och jag hade Maria.

Vad använder ni för smink  ?
Kaisa : väldigt vanligt och tråkigt för mej, foundation, puder och mascara är det vanligaste, någon gång ibland åker det på lite kajal eyeliner eller rouge,men inte så ofta.
Emma : Mascara och Foundation, tråkigttråkigt :)

Röker ni ?
Kaisa: nejsanhejsan :)
Emma
: Aldrig gjort och kommer aldrig att göra !

Vad gillar ni hos killar ?
Kaisa: asså, jag är svag för fina ögon. jag menar inte att jag inte kan falla för en kille som itne har fina ögon, men jag älskar ögon . ( kanibal varning ). sen mörka färger tycker jag om, men ljusa färger kan också vara bra. det är olika olika gånger .
Emma : Mörkt hår, mörka ögon, mörktmörktmörkt . Och lång måste han vara . Och så ska han vara spontan, kunna bjuda på sig själv, och få mig att skratta när jag är på sämst humör . Han måste ha humor !

Kaisa har du andvänt trädildon ?
Kaisa: emelie gå och lägg dej. nej det har jag itne ;)

Vilka är era absoluta favoritlåtar ?
Kaisa : samma som ovan, det varirerar hela tiden.
Emma : Läs längre upp .

om ni skulle dö imron, vad skulle ni göra innan ?
Kaisa: vilken läskig fråga . haha, troligvis typ äta ben och jerry tills jag spyr. mohahaha.
Emma : Då skulle jag käka massa och göra allt som faller mig in .

favortiplagg ?
Kaisa: massor !
Emma : Mjukisbrallor !

är ni jeans eller mjukis människor?
Kaisa : mjukis, jag tycker det är både snyggt och bekvämt.
Emma : Som ni kanske förstått, mjuuuuukis :D

Beskriv er drömkille
Kaisa : jag lovar att göra det när jag hittar honom :)
Emma : Läs ovan :)

favoritserie ?
Kaisa : oc eller one tree hill, lätt.
Emma : Det skulle väl vara One Tree Hill och Scrubs. 

beskriv er själva med tre ord.
Kaisa: glad, trevlig , kinderägg
Emma : Klantig, glad, smådum .

beskriv varandra med tre ord.
Kaisa : emma är underbar, jätterolig, en av världens bästa människor. ( okej, det där blev tre saker ist för ord )
Emma : Konstig, underbar och världens härligaste !

5 absolut skönaste låtarna genom tiderna ?
Kaisa : jag har ingen aning, det finns så många :)
Emma : Håller med Kaisa .

snyggaste kändisen, killar och tjejer?
Kaisa : kille, pete wents eller tommy bastow, tjej, typ ashlee simpson.
Emma : Kille - ROBERT PATTINSON ! och Aaron Johnson, mumbamumba ! Tjej - Jessica Alba eller Taylor Swift

favortifärger ?
Kaisa : typ, rosa eller grön
Emma : Svart , rosa och orange

skulle ni helst leva nu eller på¨hippietiden?
Kaisa : nu, för då kan man välja om man vill vara hippie eller som folk klär sej nu .
Emma : Hippie :D

varför är ni så snygga ?
Kaisa & Emma: vi försöker eterlikna vår kära vän cornelia :)

vilken är eran favoriträtt ?
Kaisa : pasta med ostsås och bacon, mums !
Emma : Tacos eller hamburgare .

vem hejade ni på  i idol ?
Kaisa: jag kollade inte alls i år :)
Emma : Haha, Niklas för att han var snygg, vilket jag typ är ensam om att tycka :) Nejmen, Erik tror jag, följde det inte så speciellt mycket .

vad är eran största last ?
Kaisa : ursäkta, emn jag förstod inte frågan, fast emma försökte förklara för mej .
Emma : Oboy, kärlek till den drycken !

varför är ni så söta ?
Kaisa & Emma: vi har lärt oss av emelie nord . :)

Det var alla, det blev några i allafall. Hoppas ni var nöjda med svaren :)

/Kaisa & Emma

Kommentarer
Postat av: Dansbarn

VART DANSAR DU KAN JAG FÅ ADRESSEN????

2009-12-14 @ 14:38:53
Postat av: Dansbarn

Skriv adressen på din blogg =D

2009-12-14 @ 14:39:24
Postat av: Sofia

härligt emma att du skrev taylor swift :D <3

2009-12-14 @ 20:18:27
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0