Gästblogg by Mika!

Datum: 2009-12-05 Tid: 15:21:20
Tjatja!
Nu är det Mika som gästbloggar!

Eftersom deras fotbollslag åkte till Åland (Men som jag har förstått är emma inte där?), så tänkte jag fylla på deras blogg lite så det inte blir så tomt!

Jag kan börja med att berätta lite om dom!

Kaisa;

Kaisa är en väldigt sinnesjuk person för mig. Hon har långkalsonger som trosor, för det tycker hon är snyggt, helst ska dom vara senapsgula med gröna stripes ;) På helgerna älskar hon att spela COUNTER STRIKE, OJ CAPS, hon är helt starstruck på det spelet. Jaja, alla har vi väl en lite datanörd i oss ;)

Emma;

Emma... det går inte att beskriva hur hüper hon är, ena sekunden ligger hon på golvet franmför TV:n, och i andra har hon flygit upp och satt sig på ett skåp. det är sant, hon kan flyga, eller det är vad hon tror iallafall (men schhh, hon kan bli ledsen om hon får reda på sanningen), och så äter hon spagetti med näsan ibland också :D

Men nu ska jag kasta ägg på far min
HEJDÅ OJ CAPS

Förlåt för bilden men jag var tvungen hihi :}

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHA !

2009-12-05 @ 17:54:42
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0