how did we get here

Datum: 2009-12-08 Tid: 00:33:42
hallå folket.
just nu sitter jag hemma hos mickan och försöker sjunga med i decode med paramore som mickan spelar på gitarr. det är lagom vacker, med tanke på att jag är förkyld och hostar i varannat ord. jag ska iallafall slagga här, det börjar bli en väldigt bra traditon. hon kör just nu sexiga tranan till michael jacksons bad, jag är avundsjuk på hennes sexighet. haah, hon är helt galen här bakom mej, så nu ska jag joina henne. jag älskar att sova här.


håll med om att jag är kung på paint.

/ Kaisa

PS. mickan är cool. hon har laddat ner nya versionen av paint, och hennes nätverk heter holmnet. HAAHAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0