i begged her to stay

Datum: 2009-12-17 Tid: 22:56:09
har jag sagt hur mkt jag älskar våfflor? inte det ? nehe, det gör jag iaf. jag har precis ätit några, happy feeling.

idga hade vi handledar dag, och den var var väl, ja. vi såg på film, och det var mysigt , men vår kära handledare valde filmen, så det blev någo n som utspelade sej i franrike på 1959 talet, chocolate hette den. vår lärare har alltid haft känsla för vad eleverna vill ha.
men vi slutade vid kvart i ett tror jag, så då åkte lite människor ner till centrum och först åt pizza och sen bowlade vi.  det var roligare än handledar dagen, hah.

sen kom maria till mej, vi brottades i soffan. vi åkte upp till vår fysträning som skulle vara där, och stod där i en kvartute i kylan eftersom dörren var låst, och efter en kvart kommer linus upp och säger att det inte är någon träning, så vi åkte hem igen. det bar av till emma , och sen hem till att upptäcka att jag ville ha frasvåfflor och cola. övertalade pappa, tog bussen till ica med hannas koss. me love.

jag har för övrigt en ny favoritlåt, "
rise against" med "hero of war"



/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0