i don't belive you

Datum: 2009-12-15 Tid: 23:00:16

hej mitt vinterland.
är det bara jag som har sett snön ? oj vad jag blir happy ! snöbollskrig ! tjoho! jag blev mullad ett antal  gånger idag, av eric och louise. så jag var ganska blöt typ precis överallt . menmen, kul var det .
idag har jag gjort pizzasallad i skolan. det är typ det jag gjort idag , plus åkt ner till centrum och handlar glass och bär till imron då jag maria och louise ska göra milkshakes. vi ska äta upp all mat vi gjort imron ( jag vet inte om jag skrivit det, jag har matlagning som elevns val ), och vi har sjuuuukt mycket mat ! vi kommer tjocka ihjäl oss, muuuums.

jag har haft skrattanfall efter skrattanfall idag. här får ni en sjukt jävla söt bild på mej efter ett av dom, sminket typ vandrade över ansiktet för att tårarna rann. nejmen, ursäkta bilden , men alla snackar ju om att bjuda på sej själv, så varsegod.



/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: Mika

Hahahaha du har mascara i ögonbrynet ! :D

2009-12-15 @ 23:20:44
URL: http://bies.blogg.se/
Postat av: Kaisa

jag vet inte hur jag lyckades :)

2009-12-15 @ 23:51:53
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0