If you're patient I will surprise,

Datum: 2009-12-11 Tid: 17:29:22

Jag har ont i huvudet, för jag lyckades nämligen kuta rakt in i en dörr , så nu har jag fått en matchande avlång bula . Klantig ? Nejdå.
Luciafirande idag, vi failade, men lärarna tyckte att det var det bästa Friskolan haft, haha. Undrar hur dåliga alla tidigare varit då :O Men ingen brann upp, ingen svimmade och ingen ramlade, så det var ju tur det i allafall .

Ikväll ska jag sova över hos brallis med henne och sofia, det blir sköjj. Vi ska laga mat, se idolfinalen och ha filmkväll.

 

GLÖM INTE ATT FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN !

 

Tagen från Sofias blogg, som Sofia tog från Fridas blogg, haha :)

 

/emma


Kommentarer
Postat av: Moa

och du säger att jag är klantig gumman!!! :p<3

2009-12-11 @ 21:57:55
Postat av: emma

hahaha, vadå klantig ? :O :O :O <3

2009-12-11 @ 22:32:36
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0