Sofia Jarl

Datum: 2009-12-04 Tid: 14:50:03
Ärligt talat suger  jag på att skriva långa texter, men du är värt ett försök älskling. Hur länge har vi känt varandra, kanske tre år ? I allafall har du vetat vem Emma Nordstrand är och jag vetat vem Sofia Jarl är. Men det var inte förrän förra året, i sjuan, som vi kom varandra nära. Ända sedan dess har mitt liv blivit ljusare, för du har funnits där vid min sida. Alltid vetat att om jag är ledsen, kan jag gråta med dig, är jag glad,  kan jag skratta med dig, varit arg och vill skrika, kan  jag skrika med dig. Och jag vill att du ska känna precis det där med mig också, för du ska veta att jag aldrig kommer svika dig.

Även om det har blivit ganska många bråk på sista tiden, så vet jag att vi alltid kommer hitta tillbaka till varandra, vare sig det tar några minuter eller några dagar. Vi har våra olikheter, men det är kanske precis det som gör oss så bra tillsammans. Visst är vi kanske inte lika tajta längre, det är så mycket som kommer ivägen och vi har inte riktigt tid att umgås, men det kan ju bara bli bättre, eller hur ?

Jag älskar dig, bästa vän, du är en underbar, unik, konstig, rolig, klumpig, härlig och fantastisk person som betyder världen .



/emma

Kommentarer
Postat av: Sofia

naw, din underbara människa! du betyder så himla mycket för mig, JAG ÄLSKAR DIG MEST <3 du är ALLT <3

2009-12-04 @ 17:30:31
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0