This is the way you left me

Datum: 2009-12-17 Tid: 18:11:33

Sitter och chattar med Kaisa, av någon anledning lyckas jag alltid tappa bort mig i våra chattar. Det slutar alltid med att vi snackar om något totalt osammanhängande .


Förlåt för dålig uppdatering på sistone, inte bra inte bra . Det har inte hänt så mycket på sistone, haft mina sista prov på hela 2009, AWESOME ! Och apropå skola, vet ni vad jag fick i franska för betyg ? Mitt första MVG ! Fast nu börjar jag se det negativa med det, vad jobbigt om jag har VG i slutet av åttan ?


Huliganer à la Alice, moí , sofia et Karro :D De två knasbollarna längst till höger kommer jag förövrigt sakna när de drar till fjällen eller var det nu var de skulle .

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0