this pain is just to real

Datum: 2009-12-13 Tid: 00:37:11
halo underbaringar.
jag såg just att jag ite bloggat på typ, 32797340 år. nej okej, men ganska länge iallafall. jag kan berätta vad som har hänt om nu vill.
jag har hunnit julshoppa med mamma, fått ett par shepards och ett par boots av henne, tack mami. sen har jga kollat på min brors spelning, han är fuckning great. Idag har jag julshoppat med sara, vi var först på skansken och sen i de mer " normala affärern. det finns inte en korv på skansen jag inte har smakat. vi var hungriga, men ville itne lägga julklappspengar på mat, så vi gick omkring och prosmakade massor av olika korvar och marmelader. sen var det jullunch med pappas jobb på operakällan, gud så gott. och nu ikväll har jag och maria vart hos hemma hos lina. det är min helg än så länge . :)

imorn ska vi spela match, och jag är taggad på att vinna, så nu jävlar.

taggade till tusen .

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0