to get you a ticket to the moon

Datum: 2009-12-02 Tid: 20:45:34

hallå i stugan.
här sitter jag och myser med en kopp te. jag skulle egentligen varit på tärningen nu, men min snälla tränare skickade hem mej när jag kom dit för att åka med honom, han tyckte att det såg ut som om jag hade en förkylning i kroppen och skulle må bäst av att sitta med en varm kopp choklad och mysa, och efetrsom vi ska till åland i helgen tyckte han att det var det bästa att göra ikväll. han är snäll han :).

min dag, har typ gått ut på att plugga. förutom när jag och mickan tog en snabb tur till centrum dels för att köpa glass och dels för att jag behövde prata ut. det var sköönt, det känns iallfall lite bättre.det posetiva är att jag snart är klar med mitt jävla inlämningsarbete.

 

flipsyde - someday


/ Kaisa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0