090211

Datum: 2009-02-11 Tid: 21:05:13
hellu.
idag har varit en ganska braig dag. no:on var faktiskt ganska kul, iallafall för mej och mickan. efter skolan gick jag , mickan och chrille ner till ica och köpte marshmellows, sen gick jag och mickan hem till mej och gjorde varm choklad med marshmellows. och pluggade. var inte vi duktiga ?
titta våran golliga choklad :

det kanske inte ser så jättegott ut, men det var det faktistk  .
sen åkte jag in till täby, och träffade först emma, karro, sofia och erika som var där och shoppade. jag bara sprang in i dom i kanske tio minuter på gina, sen sprang jag vidare mot donken för att träffa papi. vi skulle gå på valkyria som han hade blvit inbjuden på av typ sitt job eller ngt. den var faksitskt riktigt bra, även fast jag var tveksam i början. den handlar om några som försöker frigöra tyskland från hitler, vid andra världkriget asså. det var myysit.
nu vet jag inte vad jag ska göra.
love to u ♠
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det var jättegott, måste prova espresso house's såndär nån gång :)<3

2009-02-11 @ 23:22:29
URL: http://onewaytoanother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0