090212

Datum: 2009-02-12 Tid: 15:22:37
haha, lite smårolig dag. jag har garvat och surat om vart annat. förlåt alla som ha rråkat ut för mina attacker.
dan började med att maria ringde mej vid tjugo över åtta och sa att hon inte skulle till skolan.  bajsit. men det var bra att hon ringde, annars skuylle jag försova mej. första lektionen var handledning, läsning. det tlr jag är ganska mysigt, vi satt i ett rum med mysiga stolar och jag ahde musik och mysmys. då gör jag misstaget att sätta mej bredvid marcus, för minst en gång per tjugo sekund, bokstavligt talat, avbröt han mej med att fråga om jag hade sett hans otroliga headshot, lowshot eller vad fan det finns mer på mobila CS. så var det med den läsningen. sen svenska  , vi pratade om dödstraff, det var ganska interessant. 
nu börjar det bli lite bråttom , jag skulle egentligen berätta mer, men jga hinner inte, ska på träing på take care, bloggar sen.
love to u
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0