1 dag kvar

Datum: 2009-02-18 Tid: 14:33:40
tills sofia kommer hem. om cirka ett dygn är vi påväg till arlanda för att hämta henne. vad jag längtar.

idag mår jag bättre, så jag tror att jag ska gå imorrn. har gjort det gamla vanliga idag, kollat på tv, suttit vid datan.
tror att jag ska göra nån slags packlista till åre, lite osäker på hur mycket saker jag ska ta med mig. jag är nämligen expert på att överdriva min packning.

tre saker jag måste komma ihåg att ta med mig(som jag säkert kommer att glömma):
kameran
kameraladdaren
lilla grejen som gör så att man kan ladda in bilder på datan


nu ska jag gå och göra rent i buren till tegelstenen(mitt marsvin, hon är tjock som en tegelsten)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0