äntligen påväg

Datum: 2009-02-22 Tid: 13:19:13
nu sitter vi  i bilen och har precis ätit . gud vad vi har längtat och nu är vi äntligen på väg. jag är så jävla glad, tacktacktack för att jag får följa med !
vi kom iväg vid tio tiden, allstå åkt i ungefär två timmar,  och ätit i en. första timmen satt vi och garvade hela  jävla tiden, bokstavligt talat. sen satte vi på musik och diggade, haha, vi kom värsta dansen till kate perry's "hot and cold" , den var bäst. längtar tills vi är framme, vi ska bo i ett jättefint hus. det är lite kul,  emmas söta hund totte är också med, och han sitter i halva bakluckan, allstå har vi bara packing i halva bakluckan, så jag och emma har värsta muren mellan oss, vi
leker titut. vi har så rolig humor, haha. ni får n liten bild på två glada och söta ( och kanske lite åksjuka åre resenärer ) :


och eftersom emma tog med sin dator ( den jag bloggar ifrån ) så kan vi blogga så  mkt vi vill"! fast det är inte säkert att vi gör det varje dag, beror på vad vi vill.
åksjuka pussar.
 / Kaisa och emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0