bajskamera

Datum: 2009-02-20 Tid: 17:21:44
någon som vet hur man ska göra när det står att kortet är låst på kameran? Jag tänkte lägga in bilder på kvällens outfit(vi ska ha gäster) men det går tyvärr inte just nu. kameran knasar sig som vanligt. kanske det är nu jag ska be mamma om en systemkamera? Inte för att jag tror att det kommer gå, de är ju hyfsat dyra.

gjorde matteprovet efter skolan. blev först lite deprimerad när jag märkte att det var svårt, men efter en stunds tänkande lyckades jag klura ut de svåraste.
efter skolan ringde jag allan brallan och kaisa bajsa och frågade om de ville följa med mig ut med totte, och det ville de såklart :) vi tog en riktigt långpromenad, tror att vi var ute i minst 45 minuter.

gästerna kommer om trekvart ungefär, så jag måste hjälpa min kära moder att städa lite. kul.



jag saknar norge...

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0