dagar

Datum: 2009-02-03 Tid: 19:08:42
hej alla balla ( och ni oballa också för dne delen )
iår berättade jag äldrig om mitt och elins mästerverk på bilden !
det var såhär. vår slöjdlärare är otroligt seg. vi frågad eom hjälp med våra arbetren, men vi fick aldirg hjälp, så vi orkade inte bry oss längre. då upptäckte elin en fläck som inte gick bort på henns favorrtijeans, och jag föreslog att vi skulle klippa bort den så det blev ett coolt hål ist, oerisöt. men hon ba : JA ! så jag tog saxen och klippte ett hål, och det blev fan snyggt när vi fransade till det . sen kände vi för att slita lite på knäna, så vi liksom drog upp och ner på jeansknäna tills det blev snyggt. haha, det blev massa ludd. sen avr det här så himla loligt, så vi klippte en strimla liksom på andra låret. och fan vad bra det blev ! haha, här får ni se :


1. det kanske inte syns skitbra, men shiet happens
2. elsklingselin och jag
 sen på eftermiddagen så flummade jag med maria.

sen idag då .  skolan var bra, efter så åkte först jag, maria, mickan , amanda v och elin hem till meh, och darck lite varm choklad och pratade. sen så åkta alla utom maria som skulle in och fixa en grej med sin mother ner till centrum och fikade på biscotti med felicia och luay som kom med tåget. det var jättemysigt. sen åkte jag, felicia elin och luay hem till mej och kollad epå otriligt snygga chad michael murray i one tree hill. me liike !
tack för en underbar dag.

love to u

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0