flumm

Datum: 2009-02-16 Tid: 19:50:36
idag har det vart en pretty good dag. förutom att mickan är sjuk, det tkr jag inte om. skolan var väl inte egentligen ngt speciellt, jag är lite stolt över mej själv, jag fick 55/60 på mitt spanska prov, bäst i klassen (a).
sen var det träing, det var roligt. först flummade jag och alice över typ allt , helt seriöst, vi kunde inte sluta garva. sen skulle jag emelie och tess köra en övning, och det gick.... väl bra. haha, jag fattade inte ngt alls, och emelie och tess bara garavde. haha, det var en jätterulig träing.
vet ni ? vi ska få typ "talangscouter " till våra träningare och matcher. asså, typ såna som tar utt till statslaget. ruligt !
jag slänger in en bild som jag och felicia ritade idag på engelskan, den var fiiin :

detta är transan kim som vi skulle beskriva .
 och såhär hittade jag min loggbok förra veckan:

det är alltså där jag ska skriva min plandering denna vecka, men eftersom hanna fylller år imron så hade hon pimpat den, min lärare var inte alltför glad.

dagens citat :
Kaisa: gud vad jag är sugen på godis !
Alice: jag har sån där harabou hemma .
Kaisa: harabou vadå ?
Alice : ja, harabou, det där godiset !?
Kaisa: HARIBO !
*asgarv*
(det var kul om man var där )

/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Bra Kajsa, den här gången kunde du iallafall stava till garvar.... ;-)

2009-02-17 @ 15:53:34
URL: http://annasagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0