förlåtförlåt

Datum: 2009-02-21 Tid: 18:12:33
hej alla balla.
förlåt så mkt för att jag inte har bloggat, jag har bara inte hunnit, det har vart jättemkt de senaste dagarna, och då har inte bloggen prioterats högst upp på listan.
men jag berättar i punkter lite ungefär vad som har hänt :
  • tränat i gymmet på take care, vi skulle egntligen spinna, men det fick inte plats, med alice, emelie, jessica och conna.
  • gått en långis promenad med alice och emma och totte.
  • flummat och skrattat på träningar och hemma hos alice med alice.
  • sovit över med maria.
  • haft match.
  • vart glad över att mickan och emma äntligen är friska.
  • längtat så att jag bajsar på mej till åre !
trvevlans va ?
nu håller jag på att väljer mellan att träffa några kompisasr ikväll eller att vara hemma och ladda upp för åre imron. jag tror nästan på det sistnämde, eftersom det känns som om det kanske vore bra att vara pigg och få sova ut tills imorn, plus att jag inte har packar klart och att jag inte kommer vara hemma på en vecka. fast jag vill ju också träffa de små filurerna.
aja, jag får se.
love to  u.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0